Tekstit

Näytetään blogitekstit, joiden ajankohta on heinäkuu, 2017.

Viimeinen viikko ja kotiinpaluu

Kuva
Viimeisellä viikolla minä ja Oona lähdettiin Viareggion rannalle junalla. Matka kesti n.2 tuntia. Junassa katselin ulos maisemia kuulokkeet korvissa fiilistellen ja miettisin kuinka kiitollinen olen tästä mahdollisuudesta vierailla Italiassa. Saavuimme Viareggioon ja lähdimme etsimään ruokapaikkoja. Matkan varrella oli useita kahviloita mutta ei löytynyt vielä mitään mieleistä. Saavuimme rantakadulle jossa oli upeat näkymät. Pysähdyttiin suihkulähteen viereen ottamaan kuvia ja jatkettiin matkaa. Rantakadun valtasi lukuisat ravintolat, joista yhteen jäimme syömään. Tämän jälkeen suunnattiin rannalle ottamaan aurinkoa. Lämpöä oli melkeen 30 astetta ja kävin uimassa merivedessä ensimmäistä kertaa ehkä pariin vuoteen. En osaa sanoin kuvailla kuinka hienot näkymät ja tunnelma siellä oli. Käveltiin pidemmälle rantaa ja päädyttiin venesatamaan, jossa pitkä silta johti keskelle merta. Tämä kokemus minulle jäi reissusta ehkä hienoimpana mieleen. Muutaman tunnin jälkeen lähdettiin takaisin Pisto